فروش لباس تاناکورا
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع لباس ورزشی استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زنانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در مکانی به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
در اصل باید گفت که اجناس استوک یا در اصطلاح کالای استوک اجناسی هستند که از سطح فروشگاه های اروپایی و یا انبارهای آنها به دلیل فروخته نشدن در زمان مشخص ( مثلا بازه 5 ماهه )، تعویض برای مشتری، گارانتی برگشت کالا بدون قید و شرط، تمام شدن مد طراحی ( مثلا هر 3 ماه مد های طراحی جدید جایگزین می گردند )، تمام شدن فصل خرید ( مثلا تابستان یا زمستان - برعکس فروشگاههای ایرانی که پوشاک بهاره را در صورت فروخته نشدن برای سال آینده انبار می کنند )، تمام شدن یک فرصت تبلیغاتی ( مثلا جام جهانی برزیل که تمام شد در کمتر از یک ماه تمام محصولاتی که با آرم جام جهانی برزیل تولید شده بودند ولی بفروش نرسیده اند استوک گردیده اند ) و یا دلایلی از این قبیل به عنوان پوشاک استوک و یا کالای استوک قلم داد می شوند .
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
با توجه به تجربه ی مجتمع کیا استوک و شناخت ما از مارک ها و جنس ها در یک کار ابتکاری سایز بندی اجناس را با مدل های دیگر که از نظر کیفیت و قیمت در یک حد باشند تکمیل کرده ایم. یعنی سعی کرده ایم سایزبندی کامل باشد ولی سایزبندی در یک مدل خاص کامل نیست مثلا شلوار زنانه سایز های مختلف را دارد ولی ممکن است سایز 38 آن مارک کیابی بوده و سایز 40 آن مارک اسمارا. لازم به ذکر است تا حد ممکن سعی کرده ایم که از یک مارک استفاده کنیم.
این نکته روی فروش اثر بسیار مثبتی داره و خریداران پوشاک استوک می توانند جنس های خود را راحت و در کمترین زمان بفروشند و مشکلات کمتری داشته باشند.

مجتمع تجاری کیا استوک جنس ها را به صورت تکه ای و با حداقل حاشیه ی سود مشخص بفروش می رساند. همچنین چون پوشاک استوک بدون واسطه به دست این مجموعه می رسد، در هنگام خرید نکات مورد نظر رعایت می شود تا جنس دریافتی از بهترین کیفیت لازمه برخوردار باشد.
دسته ای از پوشاک استوک :
شیک ترین و مجلسی ترین پوشاک استوک زنانه بهمراه نابترین کالای استوک راحتی و تو خونه ای را می توانید به همراه تنوع فراوان پوشاک استوک زنانه در مجتمع تحاری کیا استوک جستجو نموده و به انتخاب خود اهمیت دهید.
سخن آخر مدیر فروش :
با توجه به تنوع محصولات و پوشاک استوک ( لباس تاناکورا کاملا نو و بهداشتی ) موجود در محتمع تجاری کیا استوک که بالغ بر 5000 قلم کالا استوک می باشد و نمی توان تصاویر، قیمت و مشخصات آنها را به صورت کامل ذکر نماییم در نتیجه اقدام به تقسیم بندی بر اساس تنوع محصولات با توجه به نیاز های بازار نموده ایم و اطلاعات بیشتر در کانال ها و سایت های ما موجود می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir